1. mars 2011

Award - Beautiful blogger


I kveld har jeg vært så heldig og fått en award fra Renate, som har bloggen Mons & Mia. Tusen takk! :) Jeg setter pris på dette, og svarer gjerne på spørsmålene som følger med denne awarden. Jeg har sett awarden gå på rundgang i blogglandia den siste tiden, og velger derfor ikke å sende awarden videre - dere som jevnlig får besøk av meg kan lukke øynene og tenke "jeg er en beautiful blogger", for dere har så mye fint å by på alle sammen! :)


1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
"Jakka kan strikkast stripete i 3 fargar."
Allerede her avsløres jeg som en strikkeglad blogger - nærmeste bok er nemlig Strikk til nøstebarn ;) 

2.Hva er det siste du så på tv?
VM og en hoppende glad Marit Bjørgen. Hun er utrolig!

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Oppvaskmaskinen og vaskemaskinen - her ryddes det etter et trivelig vinterferiebesøk!

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gjelder det at jeg gikk fra bussen og hjem? Det var nemlig dårlig stelt med uteaktivitet i dag, jeg droppet spaserturen hjem fra jobb pga hodepine, sulten mage og tung ryggsekk... (Skjerpings...)

5. Hva har du på deg nå?
Hehe... Da jeg leste innlegget til Renate tenkte jeg: "det hadde vært typisk at jeg fikk awarden akkurat i dag, her jeg sitter i pysjbuksa..." Så joda - dagens outfit er altså en grå pysjbukse med søte ender på, i tillegg til svigermors "mormors tøfler" og en enkel topp fra Vero Moda. 

6. Hva var den siste filmen du så?
Oi... Også jeg som er så dårlig på filmtitler... Hvis jeg hopper over den siste som jeg ikke husker navnet på, så kan jeg nevne "Kongen av Bastøy" - en fantastisk god og sterk film vi så på kino for litt siden. Anbefales!

7.Skulle du overveie å flytte til utlandet?
Jeg har faktisk hatt et utenlandsopphold, jeg som aldri trodde at jeg kunne overleve i utlandet over en lengre periode, og som heller aldri har sett på noe sånt som fristende. Ett semester av mastergraden min foregikk i Russland, i den nydelige byen St.Petersburg. Det er så langt det mest innholdsrike og spesielle halvåret i mitt liv, og jeg tenker stadig tilbake på oppholdet der! Russland har mye å by på, mye å se, mye å oppleve, et utrolig fengende språk man kan lære seg, og jeg har sinnsykt mange minner fra denne tiden! :)



Her runder jeg av for i kveld, mine hjemmelagde og nybakte müslibarer trenger min oppmerksomhet! Jeg kommer sterkere tilbake :)


post signature

1 kommentar:

  1. Så lurt av deg å avslutte aawarden på den måten. Den tanken hadde jeg nemlig selv også. Å velge ut 7 stykker er jo ganske mange når disse awardene florerer rundt!!

    Så spennende med St.Petersburg, der forlovet nemlig vi oss!! Kan du noe russisk? Dette er det positive med en award, man kan bli litt kjent med andre bloggere:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)