5. juni 2010

Lommetøfler


Jeg har lenge hatt lommetøfler på min to-do-liste, og etter å ha laget dette søte paret kan jeg trygt si at det blir flere med tida!  Perfekt å ha som en liten gave, eventuelt ha liggende som besøkstøfler. Som pynt sydde jeg på et par store knapper fra knappelageret mitt. Som en forbedring til neste gang vil jeg strikke etter en annen oppskrift slik at jeg slipper unna montering - det er nemlig ikke min favorittsyssel...


Mønster: Lommetøfler
Garn: Silke Alpaca fra Garnstudio, farge 6230 gråblå
Størrelse: Egentlig onesize, men mine passer en liten fot (str. 35)
Pinner: 4

post signature

5 kommentarer:

  1. Kjempebra!
    Mamma

    SvarSlett
  2. Så fin dæm va! Har tenkt på å prøv sånne eg å, d dumme e jo bære at eg tenke at eg ska så my:D

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Ja, det blir mange tanka og mye ventetid før man endelig får laga nåkka fra den evige to-do-lista, men det e jo litt av sjarmen og :)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker lommetøffler og strikket haugevis :) Gir dem bort til veninnner og familie :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)