6. mars 2010

Ny blogg, nye muligheter :)

Velkommen til min nye blogg! Dette er oppfølgeren til Hobbybloggen, hvor alle mine gamle innlegg og fullførte strikkeprosjekter fortsatt ligger trygt plassert for de som måtte ønske å ta en titt der. 

Her har lørdagen gått med til strikkekos i sofakroken, og nå har jeg nettopp vært på Plantasjen og kjøpt inn noen grønnplanter (igjen). Forrige gang kjøpte vi 3 stk, og selvfølgelig tok den ene kveld. Grønne fingre? Kanskje ikke, men vi prøver igjen! Denne gangen ble merkelappen vurdert svært nøye, og de som ble valgt var merket med "lettstelt" og "la tørke lett mellom hver vanning". Så får vi se da, om vi klarer å holde disse i live...

Ellers ser jeg frem til en lørdagskveld med venninnegjengen der ost, kjeks og vin står på programmet! God helg!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)