25. mars 2010

Hyggelig overraskelse!

I går dumpet det noe spennende ned i postkassa vår, adressert til meg!

Posen var helt sort, og merket med "GARN". Det ble vill jubel i stua, spesielt ettersom det kun var 5 dager siden jeg hadde bestilt garn fra holstgarn.dk. Fargen var helt nyyydelig, og ved å ta en kjapp titt på fargekartet jeg hadde bestilt i samme slengen kunne jeg raskt konstatere at leverandøren skulle få høre fra meg igjen - ingen tvil om det! Det eneste som gjenstår nå er å finne ut om kvaliteten også er god, jeg er spent!

Nå er det store spørsmålet om jeg klarer å la være å ta dette med meg på påskeferie, planen var nemlig å fullføre andre planlagte prosjekter føøøøør jeg starter på dette. Vi får se!

En liten smakebit...



 


post signature


3 kommentarer:

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)