16. desember 2009

Back in business!

Nå er jeg trygt tilbake i Norge igjen etter et helt fantastisk opphold i St. Petersburg! Mange nye input og opplevelser, i en by som helt klart anbefales på det varmeste til de som ønsker å oppleve noe nytt - enten som turist eller som student. For mer info om oppholdet, sjekk ut bloggen på www.studiehverdag-bstu.blogspot.com.

I vårt vakre moderland står juleforberedelsene i sentrum. For min del innebærer ikke dette så mye mer enn innkjøp og pakking av julegaver, besøk hos familie og venner jeg ikke har sett på lenge, samt en god del jobbing for å tjene noen kroner til livets opphold. Og strikking, maaasse strikking! Det ble lite av det i Russland, men jeg fikk da gjort unna noen hjemmelagde gaver også der. Bilde har jeg ikke fått tatt enda, nettopp fordi jeg har sendt disse gavene avgårde med posten i går uten så mye som å ofre dokumentasjonen en tanke. Pytt, pytt - jeg møter den lille mottakeren i romjula og da skal både hun og julegaven vises frem :)

Nå er det tid for meg å gå til jobb, så da bærer det ut i kulda under det vakre blå lyset. I dag viser graderstokken omkring -15, og den blå timen er godt igang. Vi har det fint her i Norge, og spesielt her oppe på 70 grader nord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)