17. august 2009

санкт-петербург

Til de som følger bloggen min (som kanskje bare er stille innom og titter, som ikke sier noe) og som lurer på hvorfor det er stille her hos meg, så må jeg nesten gi et lite livstegn. Jeg befinner meg for tiden i St.Petersburg pga. studier, og kommer derfor ikke til verken å strikke aktivt eller blogge aktivt frem mot jul. Hvis strikkelysten skulle ta meg så har jeg både garn og pinner med - og internett står klart når jeg måtte ønske å vise frem noe her på bloggen :)

Imens må dere gjerne følge meg på denne bloggen:
http://www.studiehverdag-bstu.blogspot.com/

...og det ER lov å kommentere :)

2 kommentarer:

  1. Kor e d blitt av bodyen til Solberg-prinsessa?

    mamma

    SvarSlett
  2. Se på arkiv under mars :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)