4. juni 2009

Lavtrykk

Mai måned er over og vi har allerede rukket å få en ørliten smakebit på noe av det sommermåneden juni har å by på. Dette har jeg dokumentert i bildeform under:


En kort oppsummering i skriftlig form; overskyet, regnbyger og slett ikke sommertemperaturer! Etter en uke med dette været er jeg mektig lei - og ikke minst bunnfrossen. Jeg håper og tror at himmelen snart har fått tømt seg, slik at man kan finne frem shortsen, bikinien og sandalene igjen og få myknet opp frosne ledd.

Imens er det lov å nyte sofakroken til det fulle! Med en kopp mint-te og litt håndarbeid blir nemlig kveldene riktig så fine. På pinnene ser dere en del av et større prosjekt som det begynner å haste med å fullføre... Her kommer et stemningsbilde, med ønske om en fantastisk helg - uansett værtype :)

4 kommentarer:

  1. Oj! Du er jo godt i gang!:)
    Flink, flink!!

    Klem fra Sandra

    SvarSlett
  2. Du e klar over at det snedde her i dag?! Faktisk så mye at det gikk sneras fra taket :p

    SvarSlett
  3. Hehehe, såpass ja! da bør kanskje ikke æ klage på regnvær og 3-4 varmegrader... Jaja, hold ut der oppe i nord, det blir sommer der også til slutt :)

    SvarSlett
  4. Takk takk, Sandra! Æ står på vettu :) prinsessa kommer jo om bare litt over en mnd!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)